Veelgestelde vragen

Welkom bij Badkamerdepot.be! De webshop waar u 24 uur per dag, 7 dagen per week kunt bestellen. Onderstaand vindt u de meest gestelde vragen over onze webwinkel en de producten:

  1. Wanneer is Badkamerdepot.be geopend?
  2. Waar is Badkamerdepot.be gevestigd?
  3. Hoe werkt bestellen op Badkamerdepot.be?
  4. Welke betalingsmethoden heeft Badkamerdepot.be?
  5. Hoe weet ik dat mijn bestelling betaald is?
  6. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
  7. Welke verzendkosten zijn van toepassing?
  8. Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
  9. Mag ik mijn bestelling/producten retourneren?

1. Wanneer is Badkamerdepot.be geopend?

De klantendienst is maandag bereikbaar van 13:00 t/m 18:00 en van dinsdag t/m vrijdag van 9:00 t/m 18:00. Op onze webwinkel kunt u uiteraard 24 uur per dag, 7 dagen per week informatie vinden en sanitairartikelen bestellen.

2. Waar is Badkamerdepot.be gevestigd? 

Ons kantoor, magazijn en toonzaal is gevestigd op het volgende adres:
Tegel- & Badkamerdepot Tweespan 2A 3897 AG Zeewolde
tel. 078 48 4517

3. Hoe werkt bestellen op Badkamerdepot.be?

Om een bestelling te plaatsen op Badkamerdepot.be gaat u als volgt te werk:

    • Artikel in winkelmand plaatsen:
      Wanneer u op een product op de webstek klikt, ziet u op de pagina een blauwe knop met "direct bestellen" erop. Wanneer u op deze knopt klikt zal het product automatisch toegevoegd worden aan uw winkelwagen. De aantallen en eventueel wijzigingen kunt u doen op de winkelwagenpagina. Deze is toegankelijk rechtsboven in de pagina bij het "winkelwagentje"
    • Uw gegevens
      Op deze pagina in het bestelproces wordt u gevraagd om uw persoons- en adresgegevens in te vullen en waar u bestelling moet worden afgeleverd of uw contactgegevens.
    • Afhalen of bezorgen
      Tevens kunt u op deze pagina een keuze maken om de producten af te halen of te laten bezorgen.
    • Betaalwijze
      Op de betaalwijze pagina kunt u kiezen welke betaalmethode u kiest.
    • Bevestiging
      U ontvangt een bevestiging per e-mail op het door u opgegeven e-mailadres. Tevens krijgt u een factuur in pdf-formaat toegestuurd. Mocht u vragen hebben over het bestellen bij Badkamerdepot.be, dan kunt u ons contacteren.

4. Welke betalingsmethoden heeft Badkamerdepot.be? 

  • iDeal
  • Rembours (+€20,00)
  • Vooruitbetaling
  • PayPal (alleen via mailbestelling)
  • MrCash/Bankcontact

5. Hoe weet ik dat mijn bestelling betaald is? 

Zodra wij de betaling hebben ontvangen, sturen wij u een e-mail ter bevestiging. Wanneer de betaling mislukt is of als u andere vragen heeft, kunt u ons altijd bereiken op 078 48 4517 of info@badkamerdepot.be

6. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd? 

U kunt altijd de levertijd aanhouden die bij het product (op de productenpagina) vermeld staat. De meeste pakketten worden verzonden met behulp van PostNL of eigen post/pakketservice. Grote pakketten (vanaf 200 cm) en breekbare producten (keramiek, spiegels, etc.) worden verzonden met een extern transportbedrijf. Mocht u vragen hebben over het leveren van een bestelling, dan kunt u ons contacteren.

7. Welke verzendkosten zijn van toepassing? 

Verzendkosten vanaf €9,95

Wanneer u uw bestelling in een ander land dan Nederland of België bezorgd wenst te hebben, dan dient u ons hierover vooraf te informeren bij onze klantendienst. Zij informeren u naar de mogelijkheden en bijkomende kosten. 

8. Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?

Dit is zeker mogelijk. Er zit een kalenderfunctie bij het invullen van uw gegevens.

9. Mag ik mijn bestelling/producten retourneren? 

Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.

Het artikel mag retour gestuurd worden wanneer aan het volgende voldaan is:

  • - Binnen 14 dagen na levering.
  • - Als het compleet en onbeschadigd is.
  • - Als het ongebruikt en niet gemonteerd is geweest.
  • - In de originele verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk (hier mag niet op geschreven worden).
  • - Producten die speciaal voor u zijn vervaardigd, zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht.
  • - Retouren die niet aan bovenstaande eisen voldoen worden niet in behandeling genomen.

Het volledige aankoopbedrag wordt dan vergoed.

Er gelden een aantal uitzonderingen:

  • - Vloer-, wandtegels en mozaïek tegels (i.v.m. tint/batchnummers is dit niet mogelijk).
  • - Verbruiksartikelen zoals, lijm, voeg, kit, schoonmaakmiddelen, toiletblokjes waarvan de verpakking is geopend.
  • - Tegoedbonnen, die reeds aangemeld zijn geweest.
  • - Producten die reeds gemonteerd zijn geweest en daarvan sporen bevatten.
  • - Producten die ernstig beschadigd zijn die verdere verkoop verhinderen.
  • - Producten waarvan de verpakking volledig verwoest is en / of niet meer aanwezig is.
  • - Douchewanden, douchecabines waarvan de verpakking open is geweest. (zijn hierdoor niet meer te vervoeren.)
  • - Voor producten waarvan de verpakking licht beschadigd is en of kleine onderdelen missen, vergoeden wij maximaal 50% van het aankoopbedrag.
  • - Artikelen die speciaal voor u, op bestelling zijn gemaakt.

Het volledige aankoopbedrag wordt dan vergoed.

Voordat u een product of bestelling retourneert, stelt Badkamerdepot.be het op prijs dat u ons contacteert.

Indien u een artikel wilt retourneren, dient u gebruik te maken van het retourformulier of vraag een retour op de site aan.

Retourzendingen zonder retourformulier worden niet in behandeling genomen

Bel: 078 48 4517