Veelgestelde vragen

Welkom bij Badkamerdepot.be! De webshop waar u 24 uur per dag, 7 dagen per week kunt bestellen. Onderstaand vindt u de meest gestelde vragen over onze webwinkel en de producten:

  1. Wanneer is Badkamerdepot.be geopend?
  2. Waar is Badkamerdepot.be gevestigd?
  3. Hoe werkt bestellen op Badkamerdepot.be?
  4. Welke betalingsmethoden heeft Badkamerdepot.be?
  5. Hoe weet ik dat mijn bestelling betaald is?
  6. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
  7. Welke verzendkosten zijn van toepassing?
  8. Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
  9. Mag ik mijn bestelling/producten retourneren?

1. Wanneer is Badkamerdepot.be geopend?

De klantendienst is maandag bereikbaar van 13:00 t/m 18:00 en van dinsdag t/m vrijdag van 9:00 t/m 18:00. Op onze webwinkel kunt u uiteraard 24 uur per dag, 7 dagen per week informatie vinden en sanitairartikelen bestellen.

2. Waar is Badkamerdepot.be gevestigd? 

Ons kantoor, magazijn en toonzaal is gevestigd op het volgende adres:
Tegel- & Badkamerdepot Tweespan 2A 3897 AG Zeewolde
tel. 078 48 4517

3. Hoe werkt bestellen op Badkamerdepot.be?

Om een bestelling te plaatsen op Badkamerdepot.be gaat u als volgt te werk:

    • Artikel in winkelmand plaatsen:
      Wanneer u op een product op de webstek klikt, ziet u op de pagina een blauwe knop met "direct bestellen" erop. Wanneer u op deze knopt klikt zal het product automatisch toegevoegd worden aan uw winkelwagen. De aantallen en eventueel wijzigingen kunt u doen op de winkelwagenpagina. Deze is toegankelijk rechtsboven in de pagina bij het "winkelwagentje"
    • Uw gegevens
      Op deze pagina in het bestelproces wordt u gevraagd om uw persoons- en adresgegevens in te vullen en waar u bestelling moet worden afgeleverd of uw contactgegevens.
    • Afhalen of bezorgen
      Tevens kunt u op deze pagina een keuze maken om de producten af te halen of te laten bezorgen.
    • Betaalwijze
      Op de betaalwijze pagina kunt u kiezen welke betaalmethode u kiest.
    • Bevestiging
      U ontvangt een bevestiging per e-mail op het door u opgegeven e-mailadres. Tevens krijgt u een factuur in pdf-formaat toegestuurd. Mocht u vragen hebben over het bestellen bij Badkamerdepot.be, dan kunt u ons contacteren.

4. Welke betalingsmethoden heeft Badkamerdepot.be? 

  • iDeal
  • Rembours (+€20,00)
  • Vooruitbetaling
  • PayPal (alleen via mailbestelling)
  • MrCash/Bankcontact

5. Hoe weet ik dat mijn bestelling betaald is? 

Zodra wij de betaling hebben ontvangen, sturen wij u een e-mail ter bevestiging. Wanneer de betaling mislukt is of als u andere vragen heeft, kunt u ons altijd bereiken op 078 48 4517 of [email protected]

6. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd? 

U kunt altijd de levertijd aanhouden die bij het product (op de productenpagina) vermeld staat. De meeste pakketten worden verzonden met behulp van PostNL of eigen post/pakketservice. Grote pakketten (vanaf 200 cm) en breekbare producten (keramiek, spiegels, etc.) worden verzonden met een extern transportbedrijf. Mocht u vragen hebben over het leveren van een bestelling, dan kunt u ons contacteren.

7. Welke verzendkosten zijn van toepassing? 

Verzendkosten vanaf €9,95

Wanneer u uw bestelling in een ander land dan Nederland of België bezorgd wenst te hebben, dan dient u ons hierover vooraf te informeren bij onze klantendienst. Zij informeren u naar de mogelijkheden en bijkomende kosten. 

8. Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?

Dit is zeker mogelijk. Er zit een kalenderfunctie bij het invullen van uw gegevens.

9. Mag ik mijn bestelling/producten retourneren? 

Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.

U kunt het product retour zenden/terugbrengen naar ons adres, mits deze aan de volgende voorwaarden voldoet:

  • U doet beroep op het herroepingsrecht binnen 14 dagen na ontvangst
  • Het product is ongebruikt en niet gemonteerd geweest
  • Het product is geheel onbeschadigd
  • Het product zit in de originele verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk (hier mag niet op geschreven worden)
  • Eventuele kosten voor retourzending zijn voor uw rekening

Het volledige aankoopbedrag wordt dan vergoed.

Voordat u een product of bestelling retourneert, stelt Badkamerdepot.be het op prijs dat u ons contacteert.

Indien u een artikel wilt retourneren, dient u gebruik te maken van het retourformulier of vraag een retour op de site aan.

Bel: 078 48 4517